کد تخفیف گاج مارکت رایگان-Gajmarket

جهت مشاهده بروزترین کد تخفیف گاج مارکت و کوپن های کاملا رایگان برای خریدانواع کتاب های کمک درسی *کلیک* نمایید. مشاهده پروفايل
کد تخفیف گاج

درباره گاج مارکت

کد تخفیف گاج : فروشگاه اینترنتی گاج مارکت، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی میباشد.

توضیحات تاثیر معدل در کنکور سراسری 99

توضیحات تاثیر معدل در کنکور سراسری 99

 کد تخفیف گاج

پس از استقرار کامل سیستم آموزشی نظام جدید و تعیین تکلیف نحوه برگزاری کنکور 99 میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 99 برای داوطلبان دارای دیپلم نظام قدیم و دیپلم نظام جدید اعلام شد . تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 برای هر پنج گروه آزمایشی شامل رشته های ریاضی ، تجربی ، انسانی و هنر و زبان اعمال می شود که در ادامه در مورد نحوه تاثیر معدل در کنکور 99 و میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 توضیحات کاملی ارائه می شود . همچنین به داوطلبانی که دارای دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم هستند توصیه می شود پست مربوط به نحوه برگزاری کنکور 99 را مطالعه نمایند .

 کد تخفیف گاج

تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 برای داوطلبان دیپلم نظام جدید

داوطلبانی که در پایه دوازدهم مشغول به تحصیل هستند و یا در پایه دوازدهم مدرک دیپلم خود را دریافت نموده اند ( از سال 98 به بعد ) شامل داوطلبان نظام جدید می باشند . تاثیر معدل برای داوطلبانی که دارای دیپلم نظام جدید می باشند شامل 30 درصد تاثیر قطعی می باشد . بر این اساس دروسی که در پایه دوازدهم به صورت نهایی برگزار می شود شامل 30 درصد تاثیر قطعی معدل می باشد که در نمره کل نهایی داوطلب لحاظ می شود .

 کد تخفیف گاج

کد تخفیف گاج

منابع کنکور سراسری 99 ریاضی ، تجربی و انسانی نظام جدید و قدیم سازمان سنجش

منابع کنکور۹۹

کد تخفیف گاج

اگر قصد شرکت در کنکور سراسری 99 را دارید و یکی از داوطلبان رشته های ریاضی ، تجربی و یا انسانی هستید لازم است در مورد منابع کنکور 99 اطلاعات لازم را کسب نمایید . ما در این پست قصد داریم منابع درسی کنکور 99 که از سوی سازمان سنجش هر ساله اعلام می شود را معرفی نماییم . با توجه به اینکه کتاب های درسی منبع اصلی طراحی سوالات در کنکور سراسری هستند لذا لازم است که کلیه ی داوطلبان علاوه بر کتاب های کمک درسی ، کتاب های درسی دوره متوسطه دوم که منبع اصلی طراحی سوالات در کنکور سراسری است را نیز مطالعه نمایند . طبق اطلاعیه ی منتشر شده از سوی سازمان سنجش در کنکور 99 فقط از کتاب های درسی نظام جدید سوال طرح می شود لذا منابع کنکور 99 نظام جدید و منابع کنکور 99 نظام قدیم برای هر دو دسته از داوطلبان یکسان است و داوطلبان نظام قدیم که قصد شرکت در کنکور سراسری 99 را دارند لازم است منابع درسی کنکور 99 نظام جدید را مطالعه نمایند . ما در این پست به معرفی منابع کنکور تجربی 99 ، منابع کنکور ریاضی 99 و همچنین منابع کنکور انسانی 99 در دروس عمومی و اختصاصی می پردازیم و به کلیه داوطلبان توصیه میشود منابع کنکور 99 را به طور کامل مطالعه نمایند زیرا منبع اصلی برای طراحی سوالات کنکور 99 این منابع هستند .

کد تخفیف گاج

کد تخفیف گاج

جلوگیری از خستگی در حین کتاب خواندن

کد تخفیف گاج

جلوگیری از خستگی در حین کتاب خواندن

کد تخفیف گاج

دلایل بی‌میلی و خواب‌آلودگی در حین مطالعه به سه عامل بازمی‌گردد:

وضعیت و حالت کتاب خواندن
زمان مطالعه
نوع کتابی که خوانده می‌شود

اکثر ما برای مطالعه مناسب‌ترین و راحت‌ترین حالت را انتخاب می‌کنیم. این حالت باعث می‌شود  که اسید لاکتیک وارد خون و مایع بین سلولی شده و بدن خسته شود. (اسیدلاکتیک، مقدار زیادی از اکسیژن خون را جذب می‌کند.)

کد تخفیف گاج

توصیه می‌کنیم به‌منظور جلوگیری از احساس کسالت و خواب‌آلودگی در حین مطالعه راهکارهای زیر را امتحان کنید:

حالت نشستن شما باید صاف باشد و از دراز کشیدن در حین مطالعه خودداری کنید؛ چرا که در چنین وضعیتی مغز باید همزمان دو کار مطالعه و درازکشیدن را انجام دهد. در ضمن برای مدت طولانی در شرایط ثابت قرار نگیرید؛ زیرا این موضوع نیز باعث احساس خواب آلودگی می‌شود. پس جای خود و وضعیت نشستن‌تان را تغییر دهید تا تمرکزتان بالا رود.
زمان مناسبی را برای مطالعه انتخاب کنید و اگر احساس خواب‌آلودگی دارید، قسمت‌های جالب کتاب را بخوانید. اگر انرژی دارید یک دوش کوتاه با آب متمایل به سرد بگیرید تا انرژی مغز شما افزایش یابد.

کد تخفیف گاج
نکاتی که در بالا ذکر کردیم بیشتر برای مطالعه درسی است و به درد دانش‌آموزان می‌خورد. در ادامه نکاتی را برای جلوگیری از خواب آلودگی به هنگام مطالعه غیر درسی می‌آوریم:
در خواندن کتاب، استقامت داشته باشید. منظور از استقامت، لجاجت نیست؛ بلکه نوعی پشتکار است که ذوق شما را پرورش می‌دهد و شما را برای ادامه دادن مطالعه ترغیب می‌کند.
بهترین مکان را برای مطالعه انتخاب کنید؛ جایی را انتخاب کنید که به شما انرژی خوبی می‌دهد و آن فضا را بسیار دوست دارید.
تمام تمرکز خود را به کتابی که می‌خوانید اختصاص دهید؛ این کار باعث می‌شود موضوعات دیگر حواس شما را پرت نکند و شما از ادامه کتاب خواندن منصرف نشوید.

کد تخفیف گاج
زمانی که خسته هستید، کتاب نخوانید؛ زیرا موجب خواب‌آلودگی شما می‌شود و نسبت به کتابی که می‌خوانید، بی‌انگیزه و بی‌علاقه می‌شوید.
اگر می‌خواهید حتماً مطالعه داشته باشید، کتابی را انتخاب کنید که آن را دوست دارید؛ به طوری که هیچ‌چیز  حتی خواب مانع شما برای خواندن نشود.
 میان مطالعه و سایر کارهای خود، تعادل به وجود آورید؛ به طوری که هم از خواندن خسته نشوید و هم تجربه و عمل را به بهره‌وری مطالعه خود بیفزایید.

برخی مسائل جسمی و روحی نیز می‌توانند تمرکز شما را به هم بزنند؛ مانند گرسنگی، تشنگی، بیماری، نگرانی و اضطراب. پس سعی کنید این مشکلات را قبل از شروع مطالعه برطرف کنید.

کد تخفیف گاج

جزییات دروس امتحانات نهایی

کدتخفیف گاج

جزییات دروس امتحانات نهایی

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از تصویب دروس امتحان نهایی در پایه دوازدهم خبر داد.

مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: بعد از ماه‌ها بحث و گفت‌و‌گو با کارشناسان مربوطه در درون آموزش و پرورش و همچنین وزارت علوم و سازمان سنجش، دروس امتحان نهایی به تصویب رسید و برای امضای رئیس جمهور، ارسال شد.

کد تخفیف گاج

وی ادامه داد: در این مصوبه دروس امتحان نهایی در پایه دوازدهم ۴ رشته‌ تحصیلی نظری انتخاب شد که بین ۷ تا ۱۰ درس است. نوید ادهم اضافه کرد: در گذشته در پایه پیش‌دانشگاهی ۴ درس و در پایه یازدهم نیز ۱۰ یا ۱۱ درس، امتحان نهایی داشتیم که اکنون امتحان نهایی به ۷ تا ۱۰ درس در پایه دوازدهم رسیده است. وی در خصوص فاصله زمانی کم بین امتحان نهایی و کنکور گفت: سؤالات امتحان نهایی متأثر از کتاب‌های درسی است که بچه‌هایی که امتحان نهایی می دهند، نتایج در کنکور نیز تأثیر دارد و اکنون این تأثیر ۲۰ درصد قطعی و ۱۰ درصد مثبت است.

شاد باشید.

کد تخفیف گاج

آنچه درباره کنکور تجربی باید بدانید

کد تخفیف گاج

 همه چیز درباره کنکور تجربی

شاید دانش آموز دبیرستانی باشید و سر دوراهی برای انتخاب رشته بین رشته تجربی و رشته ای دیگر گیر کرده باشید ، شاید هم انتخاب رشته کردید ولی می خواهید به رشته تجربی بروید و شاید هم دانش آموز رشته تجربی هستید و میخواهید از‌ رشته تحصیلی تان اطلاعات بیشتری کسب کنید . در هر صورت با خواندن این مقاله تمام نکات مربوط به رشته تجربی برایتان مثل روز روشن خواهد شد !
پس با ما همراه باشید

 

کد تخفیف گاج

رشته تجربی پرطرفدارترین رشته تحصیلی در دوره متوسطه است و درباره علوم تجربی و طبیعت بحث می کند .
داوطلبان این رشته باید به درسهایی همچون زیست شناسی و شیمی و زمین شناسی (نه در همه زیرگروه ها) علاقه بالایی داشته باشند و همچنین در دروس دیگر همچون ریاضی هم باید وضعیت خوبی داشته باشند تا بتوانند در کنکور تجربی رتبه خوبی کسب کنند و به رشته های تاپ و برتر این رتبه دست پیدا کنند .

کد تخفیف گاج

 

مطالب اخیر

امکانات جانبي

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 14874
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1